Tv-spel och blod i studion



Anton var så god och ställde upp på mitt helvetesprojekt i studion då jag skulle viras in hela honom i tv-spels kontroller, visar inte upp den bilden eftersom jag inte blev så nöjd med den. Här är dock två andra jag blev nöjd med, speciellt den första med kontrollen runt händerna, kanske inte bästa upplösningen här men det får duga.
Sista bilden orkar jag inte ens förklara vad den har med tv-spel att göra.

Föresten började jag idad i skolan igen efter jullovet. Det var konstigt men jag gillade det lite, kanske eftersom jag verkligen bara suttit hemma och inte gjort absolut något i 5 dagar. Behövder nog lite rutin. Men när jag nu ser mitt nya schema vill jag bara stanna hemma för resten av terminen.

Varför skrev jag nyss detta? Det är ju skitointerssant! Vem fan bryr sig om jag har ett dåligt schema..? Jag skulle inte brytt mig om du hade dåligt schema. Jaja nu ska jag spränga något, Hejdå!

xoxo eran Hitler

Kommentarer
Postat av: elin dalenbäck

JÄVLAR va nice den första bilden var! riktigt snyggt! :)

2010-01-07 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0