Mycket Makt


Kanske borde jag sätta igång med mitt projektarbete.

Fast det är rätt svårt att göra det när man har praktik

fram till 17.30 varje dag. Sellan varit såhär trött!

 

 

Jaja, som tur har jag något att se fram emot. Makthaverskans releasefest på fredag.

Kommer bli grymt! Och vad jag längtat till skivan!

Läste ett reportage i morse om dem, där det stod att Andreas (Palle),

brukade kallas för "Pall".

Jag skrattade högt för mig själv där jag satt på spårvagnen.

Ölen kommer ju självklart vara svindyr, fan.


Kommentarer
Postat av: klisterprinsessan

jäkla pudding asså

2009-11-05 @ 23:03:47
Postat av: forbiddenflesh14

varför står du så bredbent +;) ;)

2009-11-05 @ 23:04:57
Postat av: Philleeeeeeeeeeeeeee

Ligga?

2009-11-05 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0